- exploderar av ILSKA !!

Ja , jag är bitter !!
Fortfarande sjukskriven , uttråkad & irriterad , men det är inte syftet med detta inlägg , utan jag behöver ventilera mig!!

Igårkväll fick jag ett telefonsamtal , av en helt fantastisk person , blev jätteglad när hon ringde & vi babblade på massor , efter en stund kommer det till min vetskap att denna person & andra i vår närhet blir behandlade som SKIT!! Sakerna hon berättade fick mig att koka , ville springa ut i skogen & skrika , sparka på träd & kräkas!!

Fyfan för olyckliga människor som lever på att få andra ( oskyldiga människor ) att må dåligt!! Och jag känner mig maktlös i dagsläget , tyvärr , men förändringar ska ske , även om vi får ta saken i egna händer!

Är i chock över hur man kan behandla folk så illa , och att andra runt om bara låter det ske ...

Nu gjorde jag väldigt klart för min vän att hon är bättre än så , även om det är tufft så måste hon vänta lite , innan vi agerar!!

Min familj & mina vänner mitt allt på denna jord & känslan av att veta att mina kära mår såhär får mig att bli så arg , och jag HATAR att vara arg , det passar lixom inte mig som person :(

Men nu har bägaren runnit över & nu är det KRIG !!




SLUT!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: