Dag 5 ..


What a great day!
Ni vet , när man omringas av fantastiska människor , vilket jag & min familj gör 24/7 , men ändå! Vi är sjukt lyckligt lottade som har så stor & fin vänskapskrets omkring oss , världens bästa vänner runt om oss <3 

Idag blev det stressigt , vi låg & drog oss i sängen till strax innan kl 11 , unnade oss en låååångdragen frukost , grabbarna fick sig varsina klippningar & vips så var klockan 13.00 & då skulle vi vara på kalas i Fjärdhundra ;) vilket vi alltså inte hann , vi kom hemifrån först då , sen in till Enköping föratt köpa presenter & SEN kom vi vidare , kl 14 var vi framme , haha , fint folk kommer alltid sent , eller hur är det ?! Haha! 

Väl på plats så bjöds det på kaffe i mängder , massa lek & skratt , vi hade verkligen supermysigt <3 Malvina & Vanja verkade glada över sina paket & guuuud vad jag har saknat att umgås med frugan , har tyvärr blivit väldig glest mellan våra träffar på senaste , tur att vi pratar i telefon ofta istället <3 nu ska vi skärpa till oSs & ses oftare! 

När vi åkte därifrån så for vi till Ica maxi & handlade , barnen beställde tacos , pappan & jag var inte sena på att nappa på förslaget , så tacos blev det! 

Väl hemma igen så lagade vi iordning allt & sen njöt vi länge av den goda maten , jag skulle kunna äta tacos 7 dagar i veckan , så sjukt gott !! 

Matkoma blev det såklart , så efter middagen bänkade hela familjen sig i soffan & kollade på barnprogram , Svea fick vara vaken till kl 20 & dom stora barnen har vi precis nattat , kul när dom orkar vara uppe på övertid utan bråk , i vanliga fall vill dom ju lägga sig kl 18.30 , men idag chockerade dom alla ;) 

Nu ligger jag & maken i soffan under en filt & väntar på att klockan ska slå 21.30 så senaste Beck ska börja! Till det slår vi till på stort med en skål nötter & varsina glas Cola zero! Är inne på dag 5 utan onödigt socker , dvs inget godis & fikabröd , och det känns fortfarande bra , vet att colan innehåller sötningsmedel , men efterssom jag sagt socker så får zeron vara godkänd tycker jag ;) var lite jobbigt att tacka nej till tårta & kakor på kalaset , men så himla skönt med folk som inte ifrågasätter eller har åsikter , och som istället svarar : fan så bra jobbat , vill du ha frukt istället :) sånt är så himla skönt ! 
Som sagt , 
jag ÄLSKAR våra vänner <3 

Nu ska jag stoppa in mer ved i kaminen , sen hoppas på att klockan går lite fortare , så vi inte somnar innan Beck börjar , haha!


Pusshej 





Anonym

Älskar dig😘😘😘😘

PUBLICERAT DEN 2016-04-02 KLOCKAN 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: