Söndag!


Fy17 så seg jag är!

Har haft en fullspäckad dag hittills!
Kickade igång dagen med en promenad med min vapendragare! Blev en bra runda i kanonväder !! 

Sen blev det en dusch & lagom till jag klivit ur & fått på mig kläderna så rullar min storebror in på mina ägor med sin nya fina mc! Vi tog en fika & snackade lite goja! Mycket trevligt med impulsivt besök av honom :) måste erkänna att jag blev lite lätt avundsjuk på hans åk , men jag vet att ett mc-kort & en mc skulle bli min död , så jag nöjer mig med att sitta & se ball ut bara , haha!

När han åkt så kom familjen Palm / Johansson på visit , med sig hade dom maken , då maken & Jimmy tog sig en promenad innan & sen kom dom hit & fikade allihopa! Alltid lika trevligt , den donnan åker ju till London imorgon & shoppar , ångrar lite lätt att jag tackade nej till att följa med , men det kommer fler gånger :) 

När dom åkt så åkte maken till Uppsala & jag stannade hemma med barnen & gjorde så lite som möjligt ;) 

Har precis ätit upp tacoresterna från igår & har lättare matkoma ;) ska strax till att duscha alla barnen & lägga dom skapligt, sen drar jag nog en runda på crosstrainern eller kör ett corepass , får se! 

Veckan som kommer bjuder på både bra saker & mindre bra saker! Det är dags att ta ett sista farväl av Gunilla , sånt är alltid tufft , tyckte otroligt mycket om henne
 & hon dyrkade marken mina barn gick på :( 

men i slutet av veckan får vi koncentrera oss på roligare saker , på fredag bär det av till Ullared , ska bli så skönt att komma bort , kika på lite kläder & krimskrams & bara vara! Kommer hem på söndagkväll! 

Dag 6 och det går fortfarande bra , hoppas det håller i sig !! 


Nu lär jag dricka en kopp kaffe & sen påbörja saneringen av kidsen ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: