Tillbaka till vardagen!



Helgen var toppen!
Sjukt skönt att komma bort & tänka på annat , fattiga & nöjda men nu har jag sjuk ångest & ser månader av nudlar & blodpudding framför mig , haha! Dock lite tråkigt att det inte vart så mkt kläder till barnen som det var tänkt , men det var inte mkt i klädväg vi fastnade för till dom .. Har lovat dom en sväng till Gränby på söndag & kika lite , håll i hatten! 


Idag fyller svärfar år!
Barnen håller på att rita teckningar & bi ska knata över sen när maken kommit hem! 

Idag firar jag 14 dagar utan godis , fika & läsk , hajv fajv till mig! 

Ska börja med middagen , barnen har beställt knäppkorv med bröd , mindre sugen på det själv , men får väl gå ,  Orkar inte laga 2 maträtter idag .. 

Inne på töjning nr 2 , går förvånansvärt bra & snabbt :) ska testa 3.e nästa vecka , får jag i den så är jag klar sen :) blir en snurra då :)

Mat var det ja ..

Hej hej 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: