- " jag börjar imorgon "

-
"Jag börjar imorgon "
Och hur jävla många "imorgon" finns det egentligen , kan man undra! Sjukt jävla less på mig själv , fortsätter jag såhär så kommer jag inom kort rulla fram igen .. :(

 idag har jag ätit , och ätit , och ätit .. Precis som igår , och dagen innan det , och dagen innan det , osv osv osv ... Äta ska man , men man ska inte äta skiten jag äter , beteendet & det jag stoppar i mig är fan inte okej , om jag ska lyckas hålla denna vikt så kan jag fan inte fortsätta som jag gör , och varje kväll säger jag till mig själv , " äsch , jag börjar imorgon " , men jag bara fortsätter ,  är så sjukt jävla rädd att min sk svacka snart övergår till vardag & mitt gamla matbeteende . Det farliga beteendet , mitt matmissbruk ,  där jag stoppade/stoppar exakt vad jag vill i käften utan att bry mig ett skit , sen är det kört lixom! Mat är A & O för en hälsosam livsstil , och träning i lagom mängd , men hur hittar jag motivationen igen ?  Fyfan..  Känner mig som en äcklig , jävla ladugårdsvägg .. 

Jag hoppas att morgondagen blir bättre , att jag tänker 2 ggr innan jag stoppar något onyttigt i käften , nu är det fan bara på helgerna som gäller för fika & godis , nu ska det fan vända !! Nu ska jag tillbax till 3 mättande bra mål mat om dagen & enbart frukt & nötter däremellan , idag känns det lönlöst , imorgon kanske det känns bättre ?! Vem vet!  Måste hitta tillbax till mig själv , måste få börja må bra igen. 

7 st barn från Davids klass ligger hemma i magsjuka , lagom kul , hoppas vi klarar oss , tar ju sån tid att tillfriskna när man är fler i familjen , går oftast runt runt , men vi håller tummarna ! 

La barnen för en timme sen , inga protester , dom är så kvällströtta mina skruttisar <3 har plockat lite , dansat en fuskvals med Sugo , tvättar lite & tänt levande ljus i hela huset , lite myskänsla , kaffedoften börjar sprida sig i huset oxå , jag gillart! Egentid is the shit ;)

Ska byta Jeansen mot mjukisar nu , spänner i midjan efter all skit jag tryckt i mig :( 

Bye bye then


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: