Fredag & jobbhelg



Äntligen fredag!

Jobbar dock hela helgen ,
 kör mitt race , cashen behövs ,
 och det kommer 
kännas bra nästa månad! 
Även om man är lite sliten nu!

Haft & har en fantastisk 
träningsvecka! 

Mån: vila
Tis: gymet hemma
(Kondition&styrka)
Ons: gymet nere i byn
(Kondition&styrka)
Tors: biggest losers gymet
 (cirkelpass,högintensivt)
Fre: friskhuset
(Blir nog mest kondition)
Lör: vila
Sön: promenad 
eller gymet hemma.

Brukar inte träna såhär intensivt , men jag ville komma igång efter pricktestet och ville testa både gymet i byn & biggest losers gymet! Så tog allt i samma veva ;) nästa vecka blir det vanlig träning igen & då ska jag även försöka ta åt mig av allt som sades igår på fettmätningen & se om jag själv kan göra upp en bra kostplan med tipsen & råden jag fick & se hur den funkar , sen om 5 veckor ska jag tillbax & funkar inte mitt så köper jag av henne!  Och får det proffsigare gjort! Den som lever får se hur det blir! Är peppad iallafall , trots att jag fortfarande är i chock , då jag inte hade förväntat mig detta svar ! Trodde helt annat! Men det är dags att öppna ögonen & göra en förändring & den kan endast jag lyckas med! Men det känns tufft i dagsläget! 

Men min träning var väldigt godkänd iallafall! Hela upplägget, så det behöver jag inte ändra på iallafall, så himla skönt, då träna lagom är mer min grej , det ska vara kul ju :) har varken tid eller lust att träna oftare & mer , har ju familj & vänner att lägga tiden på! Det är prio ett! 

Snart dags att packa in barnen i bilen & puttra mot dagis & fritids! Dom är så himla duktiga , ifrågasätter inte varför dom inte har sportlov , utan gillar läget & kör fullt ut , världens bästa ungar <3 ska belöna dom ordentligt när chansen & tiden finns , men ikväll blir det nog bara att bädda ner oss alla i soffan med lite popcorn & film , & det duger åt oss !  

Imorgon ska lilleman sova hos mormor & morfar , saga ska ev till en kompis , så mini & pappan får egentid medans jag arbetar! 

Oj vad tiden går , 
Off we go!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: