God morgon


Solen skiner , 
&  fåglarna kvittrar..

Direkt efter dagis & fritidslämningen imorse skuttade jag ut till gymet! Körde ett sjukt skönt pass & känner mig så himla nöjd! Tänk om man kunde få möjligheten att börja varje morgon såhär , känner att jag har så sjuk energi just nu & humöret är på topp! 


Hade jag inte varit så skraj föratt halka & bryta något så hade jag lätt tagit mig en promenad oxå! Kanske lurar ut maken ikväll för ännu ett pass när barnen somnat om tiden räcker till :) 

Blev ledig idag hux flux , vilket känns enormt skönt , då jag känner hur kroppen skriker efter vila efter att ha jobbat så intensivt ett tag nu! Är helt slut , haha! Så idag fokuserar jag på mig , mig & mig! Ska snart ta en låååååång varm dusch! Sen ska jag bädda ner mig i soffan & vila , ska bli så skönt! 

Ikväll blir det kalas i Skönsberg !
Världens bästa BabyBoy fyller år & det ryktas om smörgåstårta , tårta & fika i mängder ;) 

Hej så länge 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: