Lycka <3

Äntligen fredag & det har varit en fantastisk sådan , arbetat som vanligt ,vilka härliga kollegor man har ;) vi har skrattat & lättat oss , för igår fick jag  ett utbrott , på en viss person ,  det har setat inne rätt länge lixom , jag är känd föratt ta ganska mycket skit , jag låter ofta folk trampa på mig , och försöker vara dom flesta till lags för det mesta , många gånger utan att få något tillbax , mina närmaste vänner påpekar VÄLDIGT ofta , hur jag kan vara så dum/snäll , att jag låter negativa människor ta min ork & energi för jämnan , korkat , jag vet , men jag är född snäll & ovänner äger jag inga , och gillar att ha det så , men igår exploderade jag , jag skrek & sa exakt vad jag känner & tycker till personen i fråga , skakade av ilska & örfilen var inte långt ifrån , men jag hejdade mig = stolt !! Känns sjukt skönt nu i efterhand !

Efter jobbet gick jag till friskhuset , med hög musik i öronen körde jag ett sjukt skönt pass , all by My self , i MiN egna lilla värld! skakade om armarna efteråt , haha! Blev varierad träning , och sen en dusch! 

Puttrade sen mot Willys & handlade hem all mat inför min & makens 7 dagars utmaning , ska bli spännande & se hur vi mår efter det! Menyn är gjord & imorgon börjar vi! 

Sen kom våra fina vänner över , sjukt välbehövligt , massa skratt , skitsnack & kaffe , som vanlig ;) älskar det faktum att vi alltid är så raka, öppna & ärliga mot varandra , som sagt , mycket skratt blev det <3 har en date med fröken imorgon oxå ;) ska bli sjukt kul! 

Har precis tagit ut morgondagens frukost ur ugnen , vi var tvungna & tjuvsmaka & det var svingott , längtar redan till frukosten imorgon :D

Nu ska jag byta position i soffan , maken har somnat lite olämpligt på mitt ben som håller på att domna bort , haha! 

Dags att knoppa så man kommer upp imorgon , har ju en mamma som fyller 60år imorgon , & det ska vi självklart fira ordentligt <3 

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: