Måndag & utredning !

Sitter i cafeterian vid ingång 30 , dricker en kopp kaffe i väntan på att klockan ska bli 10 då det är min tur! Idag är det alltså dags för utredning ang mina utslag jag fick i ansiktet nyligen! Får se vad dom säger & gör , sist jag var där på utredning blev det ljusbehandling & kortison i 5 månader , tror inte det blir lika allvarligt denna gång dock , då det redan är bättre , trots miniblommningar .. 

Då det är så himla ont on parkeringar i denna stad , så var jag här redan kl 7 imorse , passade på att träna på friskhuset när jag ändå hade tid att slå ihjäl , känns skönt att kunna impulsträna lite , jobbar man mån-fre i vanliga fall & har 3 barn så finns knappt sånt på världskartan , haha, då får man köra bestämda dagar & tider ;)  blir ett pass ikväll oxå , fokus Core & lite armar tänkte jag! Inget överdrivet .



Jaha , knata upp kanske ?!

Hej hej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: