Tisdag

Sitter & dricker isvatten med färskpressad citron i , grymt jävla gott! Känns skönt för halsen oxå !

Idag kokade jag ingerfärsthé med honung & citron , första klunkarna var heeelt okej , sen var det inte lika gott längre , haha! Hade nog lite för mkt ingerfära i tror jag , för det tog över helt! Men jag vet inte om det var inbillning eller hostmedicinen jag tog i samma veva , men kändes helt ok med hostan därefter ett tag , tills det satte igång igen , haha. 

Idag har jag iallafall fått i mig ett gäng smörgåsrån & lite mat från igår , och fått behålla det trots hostan , så hajvfajv på den! Hoppas det fortsätter så! 

Alla barnen är nattade , och jag väntar på att klockan ska slå 20 , då blir det Ullared :) 

Och idag fick jag veta en fantastisk sak , precis vad jag behövde i detta elände :) underbart !! 

Hejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: