Vackra vinterland

Det är så otroligt vackert ute!
Solen skiner och snön glittrar på marken. Stod i fönstret en stund och tittade ut på maken och våra fina barn som åkte pulka , genom fönstret hörde jag deras lyckliga skratt, och då kom ångesten igen ... Jag vill bli frisk , jag vill oxå vara ute och leka med mina vackra , lyckliga barn , jag vill oxå skratta , jag vill oxå åka pulka. 

Istället ligger jag här , i soffan , och tycker så otroligt synd om mig själv, precis som jag gjort den senare veckan , känner mig totalt värdelös som mamma :( 

Ingen förbättring med förkylningen alls , och idag har lite av ansiktet svällt upp igen och det gör så ont! Vill ta sandpapper och gnussa hårt i hela fejset , bränner och svider. 

:(

Ska försöka vila lite nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: