Vill bli frisk 😞

Fick i mig lite mat igårkväll , chockade magen rejält , men det var välbehövligt ! Dock höll inte den lyckan så länge , då jag la mig i sängen & hostanfallen satte igång igen .. Hostade så jag kräktes 3 ggr på en timme 😞 och hostat har jag gjort hela natten , krampar i magen som fan & har så ont i revbenen att tårarna sprutar när jag börjar hosta! Jag är så himla bitter just nu , och jag HATAR att vara bitter 😡 jag är ju i vanliga fall fröken positiv själv , allt löser sig alltid , men just nu känns det som att min enda räddning skulle vara ett skott i huvudet ,  kan inte minnas när jag var såhär sjuk sist & då lägger vi på mitt äckliga ansikte & utslagen på det lixom! Jag tycker riktigt synd om mig själv! 

Maken & sonen Åkte till Uppsala en sväng , dom ska köpa en hylla till vårt sovrum , och the , halstabletter & hostmedicin till mig! Försöker få Svea att sova middag & Saga ligger i soffan under en filt & myser! Själv står jag upp , känns lite bättre med andningen då , men hade bra gärna velat ligga en stund & vila jag med , vakna nätter tar kål på en! Tror jag hostat sönder några revben , eller kanske inte , vad vet jag , ont gör det iallafall , oavsett om jag hostar eller inte! 

Mår dåligt över att jag inte kunnat träna på över en vecka oxå , men i dagsläget går det verkligen inte , man måste lyssna på kroppen oavsett hur jobbigt det är! Men längtar så otroligt mycket tills förkylningen & ansiktet är bra igen , så jag kan få lägga all fokus på träning & mitt välmående igen! Ångesten finns men sunt förnuft vinner! 

🤒😤

Hoppet är det sista som överger en!
Hej sålänge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: