Fina torsdag

Underbar dag hittills , strålande sol , barnen har badat sen strax efter kl 10 imorse , dom bytte om direkt efter frukosten & har plaskat sen dess.

Svea och Jaxon sover middag , Saga och David ligger här i soffan bredvid mig och varvar ner lite efter badet.

Ska snart ta fram grillspett från frysen , slänga ordning en fräsch sallad & nått kul med potatis till middag. Kommer knappt ihåg när jag åt potatis sist , men idag är jag sugen på just potatis , ska bara komma på hur jag ska tillaga den , för kokt är jag inte sugen på ...

Ska försöka ta mig ut till gymet ikväll tänkte jag , har inte kört styrka på ett bra tag nu , har inte riktigt känt för det ... Men måste komma igång igen ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: