Ge aldrig upp!

Ja , av olika anledningar så har det varit snålt med uppdateringar ett tag. Livet går upp & livet går ner , i dagsläget ser det inte så ljust ut för mig , men det ska vända , det måste vända. Jag tänker inte vara bitter , jag tänker inte vara negativ , det tillhör inte min personlighet . Jag tänker se allt från den ljusa sidan , vissa saker runt om kanske var meningen , tänker fasiken inte ge upp pga allt runt om. Vissa jobbiga saker har jag några personer jag valt att delat med mej med , vissa saker håller jag för mig själv .. Lika så bra , måste bearbeta & ta itur med allt själv först , sen får jag ta tag i nästa bit! Jag måste vara stark nu.

Idag har jag kunnat lägga lite åt sidan ett tag , min fina syster , mamma & barnens kusiner har spenderat dagen hos mig & barnen halva dagen , så himla skönt att kunna ventilera och få vara sig själv , utan att behöva dra på ett pokerface ... Väldigt tacksam över att jag har just dom i mitt liv.

Eftermiddagen & kvällen spenderade vi i Skönsberg , där vi firade fina Riwer på hans födelsedag , med god mat , & perfekt sällskap , fick även ventilera där 💕

Väl hemma igen så nattade vi kidsen , sen blev det kaffe & skitsnack med maken , färgade min hemska utväxt , och avslutade med att då helkroppsmassage av maken , sjukt uppskattat då min rygg sagt upp sig , hållt på av & till några månader nu , så länge jag håller igång så är det bra , men blir jag stilla sittande för länge eller belastar ryggen fel så gör det galet ont! Måste ta tag i det , men hat så himla mycket annat att tänka på , så skjuter det lite åt sidan just nu ...

Imorgon är det dags för möte igen , suger balle , men what to do lixom .. Gilla läget & köra på bah!

På lördag hoppas jag ryggen & psyket är på topp , för då väntar årets hittills största utmaning för mig , the colourrun i Västerås väntar på mig & mina fina tjejer , ska bli så himla roligt , är så himla taggad så det finns inte! Att jag sen har andra utmaningar som väntar törs jag inte tänka på i dagsläget , men till hösten blir det andra bullar ;) ska bara göra upp en plan inför allt!

Nu ska jag kika klart på Beck , sen ska det sussas då klockan ringer tidigt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: