Perfekt helg !

En perfekt helg har passerat & måndagen kom som ett brev på posten!

I lördags var det äntligen dags för Västerås & colourrun , & jag säger bara , satan i gatan vad kul det var , lätt det roligaste jag någonsin gjort , så himla nöjd! Att jag än idag har svårt att gå pga mina stela lår , är en annan femma , fett värt det :)

Efter loppet blev det en välförtjänt pizza , därefter knatade jag & brudarna ner på stan i Västerås , pissväder dock , men hann sätta oss och dricka öl i omgångar mellan regnskurarna på gräsmattor nere vid hamnen , kikade på bilar & snackade skit , hur skoj som helst ! När tjejerna åkte hem så åkte jag med maken & BabyBoy till hälla , där vi kollade på bilar , burnouts & folk , råmysigt :D framåt småtimmarna så kom tröttheten & vi puttrade hemåt ! Vinkande hejdå till colourrun , powermeet & Västerås , sjukt lyckad dag! Längtar som fan till nästa år & nästa lopp!

Och igår fick jag till ett sånt sjukt vackert styrkepass , har inte kört styrka på nån vecka så det var sjukt välbehövligt & jag maxade ordentligt ! Skakade skönt efteråt & svetten rann som satan! Sjukt nöjd!

I skrivande stund så sover Svea middag , David är i Uppsala med sin kompis på turbo , Saga & jag ligger i soffan & smälter lunchen , har även passat på att göra matlådor till mig själv till denna vecka! Skönt att slippa tänka på det sen! Familjen får vanlig husmanskost medans jag äter min mat som passar min träning , då styrketräningen är i fokus igen & då lär jag äta bättre & mer protein så jag pallar trycket!
Imorgon ska dom stora barnen åka båt med farmor & farfar , mysigt för dom! Jag & Svea tar en heldag med finaste tant Mia , ska åka & våldgästa henne <3 mysigt värre :D

Hatar nya systemet på blogg.se , sjukt drygt ... Dålig ändring måste jag säga , att man inte kan lägga bilderna där man vill längre & låste plussa föratt påbörja ny rad efter upplagd bild .. Drygt! Kanske ska byta bloggplats ?! Måste kika vad som finns ... Ska ju inte vara omständigt att slänga in ett inlägg lixom :/


Nu måste jag ha mer kaffe 😍
Pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: