Sveriges nationaldag


Idag är det Sveriges nationaldag & den har jag firat på jobbet, med ett härligt gäng med massor av skratt , djupa diskutioner & annat flams ;) en kanondag med andra ord !

När jag kom hem så plockade jag upp pappan & for till Skönsberg för att hämta lilleman som hade spenderat natten där , blev självklart kaffe & skitsnack ;) for hem & lagade mat & sen kom J , då han & maken skulle ut på en cykeltur! Hade Jaxon hos mig under tiden , då Maddiz & Riwer var nere på fotbollsträning ;) jag & alla barnen byggde sandslott , så jävla kul ! Efter det fick jag med mig både Maddiz & Milla på en promenad :D så himla härligt trots kalla kastvindar ! 

När alla hade skiljts åt så blev det en dusch & sen kast på sofflocket , bänkad framför BL , idag cyklade dom i 24 h :O galet grymma , så sjukt imponerad över dom, på torsdag är det final & jag hejjar på Sandra , känner igen mig själv i henne :) 

Så sjukt trött , inte ett dugg taggad över att vakna av larmet imorgonbitti .. Men men , thats life ! 

Även denna vecka är fullspäckad bortsett från jobb , dagis & skola & träning  ,så väntar  en grej imorgon följt av avslutningspicknick imorgon för förskoleklassen , iväg på onsdag efter jobbet , avslutning på skolan på torsdag , överraskningar efter det väntar barnen , full rulle på fredag & i helgen hoppas jag & ber till gudarna att vi ska hitta en lucka till att göra klart altanerna ... Återstår att se , hinner ju knappt skita mellan varven
 .. 


Godnatt 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: