"Pepparpeppar"


Haft en riktigt fin dag!
Har mått betydligt bättre idag & hade endast lite högre temp imorse , men sen dess har jag mått relativt bra , om man bortser från mattheten i kroppen ! 


Allt flöt på bra på jobbet & nästan alla i personalen beställde pizza till lunch föratt avsluta påsken & kunna vinka hejdå till socker & fett framöver igen , då måste man ju passa på att fläska lite ;) 


Så himla gott :D
Men magen sa ifrån rejält sen , fyfan , men det var det värt , fortfarande mätt som ett as! Detta ska jag leva på länge nu :) 

Väl hemma efter jobbet gick all must ur mig! Satte mig i soffan 5 minuter , sen tänkte jag : NEEEJ , jag tänkte inte sitta här & tycka synd om mig själv !! Man är ju inte döende föratt man är förkyld lixom , Så hela familjen gick ut & spenderade resten av dagen ute i sandlådan ( slapp göra många knop ) njöt av solen , mina barn & kaffe :) 



efter några timmar gick vi in & duschade alla barnen & nattade dom , sen hoppade jag in i duschen & NU ligger jag nerbäddad i soffan ;) här tänker jag ligga några timmar nu , för snart blir det Sofias änglar & efter det senaste Beck !! Mysigt värre!

Och imorgonbitti hoppas jag att orken är på min sida , vill så gärna ta mig en liten promenad , få lite frisk luft & röra på mig , får så himla ont i kroppen när jag inte rört mig / tränat på några dagar! Och imorgon tar jag nya friska hälsosamma tag igen , inget socker , ingen skitmat & inget småätande! Nu är det ordning & reda som gäller igen & jag har en plan , jag tar 2 dagar i taget , i min egna takt , på mitt egna sätt !! Blir äcklad när jag tänker på senaste veckans matintag & godisintag , fyfan , vidrigt beteende !! 


Nu ska jag tigga kaffe av maken ;)




Bye bye then


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: