Biggest loser


Sitter & kollar på Biggest Loser , fasiken vilka kämpar dom är , och fasiken var man kan känna igen sig i dom! Vilken vilja & glöd , sjukt duktiga!! 

Igår började jag känna av halsen , märkte det när jag tränade oxå , kunde inte alls ge lika hårt som jag brukar , så idag valde jag bort styrketräningen , ingen idé om man inte kan ge 100% lixom! Så jag tog en liten powerwalk & sen fick det bli 30 min på crosstrainern , helt ok ändå , hade hellre lyft vikter , men som sagt , känner mig inte helt 100! Så det fick bli så idag! 


Efter jobbet så åkte jag till dagis & hämtade minstingen , sen for vi ut till Skönsberg där resten av mina barn har spenderat natten & vi hängde  några timmar där , barnen badade i poolen & hoppade studsmatta, mammorna satt & solade & njöt av varandras sällskap <3  


Sen ringde pappan som var hemma & mellanlandade & berättade att maten var på G , då packade vi ihop oss & for hem för middag! Sen tog jag MiN promenad & när jag kom hem så for pappan & barnen var nattade , så jag tog en repa på crossen ;) 

Har precis duschat & ligger i soffan med kaffet i högsta hugg , tittar som sagt på BL & blir så inspirerad över hur grymma dom är! 

Tack & hej! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: