Det som inte dödar , härdar ..



Ibland , känner jag mig lite för oförskämt lyckligt lottad! Jag har verkligen världens bästa människor runt mig , ni är så många , så olika , alla unika , fantastiska på sina egna sätt, underbara , gulliga , omtänksamma , hårda , raka , peppande , fina .. 

Äntligen fredag , och det innebär fredagsfikat på jobbet & världens bästa Fatma , hade bakat sitt otrolig goda bröd till oss , så jäkla grym <3 

Matkoma delux efter det kan jag lova! Orkade knappt få i mig bananen jag skulle äta innan träningen sen , haha! 

Sen kommer ännu en grym kollega , med dessa till mig :D 

Dom är nya & finns bara på utvalda ställe. Änsålänge , & jag har inte lyckats se dom nånstans , så detta var enormt gulligt av henne :D tackarrrrrr !! 

Efter att jag avverkat mitt arbetspass så gick jag sjukt taggad till gymet , för den sista timmen med min fina PT !! Hon hade reserverat stola salen till oss & gjort iordning en cirkel bana till mig! Med styrkeövningar med vikter & stabilitetsövningar för bålen & konditionsövningar , hon ville göra en sammanfattning om vad jag har lärt mig under detta år, både det jag kört mig själv & det hon lärt mig!  Ge mig en utmaning & höja ribban! Och satan i gatan vilket pass , svetten rann som satan , en puls på 1000 , mjölksyra from hell , sved i ben & armar & jag är så sjukt nöjd , för jag klarade banan galant :O jag gav fan inte upp :) 

Och jag är så sjukt taggad att fortsätta min resa! Jag blev "godkänd" , (kan man säga så ) då hon tycker att all teknik sitter , all hållning sitter & nu ska jag bara våga mer! Hon kände sig väldigt trygg med att jag ska fortsätta själv nu , ingen oro över att jag ska skada mig eller lyfta fel :) skönt! 

Efter det grymma passet , blev det en dusch & sen for jag och solade! Så härligt , 15 minuters egentid & full avslappning, höll fasiken på att somna , haha! 



Sen for jag hem , där väntade återigen en bukett på bänken & denna gång från pappan i huset <3 drack en kaffe & sen var det dags att köra Saga & hennes kompis , till en annan kompis för kalas & övernattning ! David sover oxå borta inatt , och blev hämtad med sin kompis från fritids :) 

Efter det så drog jag , pappan & minstingen ner till byn & åt pizza , handlade på Ica & sen hem igen! Svea fick vara uppe på övertid & äta glass! 

Sen har jag spenderat kvällen i soffan & tränat på att bygga magrutor , haha!!

Nu ska vi nog sussa , så vi hinner med allt som ska göras imorgon!


Pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: