Fin dag <3


Har verkligen haft en jättefin dag, både på jobbet & efter! 

David var helt exalterad när jag hämtade honom , dom har varit i Enköping på brandstationen idag , det hade varit så spännande & munnen gick i ett på honom , så kul att se honom nöjd <3 efter att vi hämtat tjejerna så for vi hem , körde latmansmiddag idag , yoghurt & müsli , så jäkla smidigt & gott! Hade verkligen ingen lust att laga riktig mat & barnen protesterade inte , så jag är nöjd ;)

Sen var det dags för Davids fotbollsträning , jag tog Svea i vagnen & En hurtig Saga med mig & gick ner till byn föratt agera hejarklack , Saga var så otroligt duktig hela vägen ner , inget gnäll , peppad & så stolt att hon fick gå ner med mig! Mammas duktiga tjej , & trots att hon ramlade & skrapade benet så fortsatte hon , mammas kämpe! Svea var så himla nöjd i vagnen , sjöng & tittade , snackade & pekade , mysunge! Väl nere vid fotbollsplan så var David grym , jäkla kille att vara duktig! 


Vi åkte med pappan & David hem sen , det var så jäkla kallt så varken jag eller Saga kände för en till promenad! Åkte hem & nattade barnen & pappan for iväg , han ska jobba , sopa lite! 

Så jag har bäddad ner mig i soffan under en filt , fortfarande frusen , så jag har gjort mig lite varm soppa som jag sipprar på , föratt få upp värmen!

Kollar på outsiders , vilka dårar..


Hej hej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: