Måndag = check !


Då är veckans "värsta" dag avklarad!
Måndagar bekommer mig inte egentligen , men jag måste erkänna att denna måndag varit seg som kola! 

Har jobbat som vanligt , allt rullar på , som vanligt , inga konstigheter , men dagen har varit sjukt lugn , fått lite adhd känsla mellan varven! 

Efter jobbet åkte jag & handlade , ekade ganska tomt i kylen , men nu är det åtgärdat , dock glömde jag köpa schampoo & balsam , så det blir att svänga in på hemvägen imorgon med ;) 

Hämtade barnen , åkte hem , barnen lekte ute medans jag lagade middag , fick bli vårrullar & ris idag , sjukt gott :D 

Efter matkoman lagt sig så drog jag till gymet , efter denna lugna dag så hade jag sjukt mycket energi , så jag körde skiten ur mig själv , svider i röv , mage & lår & jag ÄLSKAR det! 

Sjukt nöjd efter det passet!
Efter en kopp kaffe , så kände jag mig inte redo för en dusch , då jag kände att jag fortfarande hade lite ork kvar , så jag hoppade på crosstrainern medans jag kollade på TV4 nyheterna & vips , så hade det gått en halvtimme & DÅ kände jag att det räcker för idag , haha!

Sen fick det bli en välbehövlig dusch ;) nu ligger jag i mjukisarna i soffan & pimplar lite kaffe & ska snart ge maken lite egentid <3 


Puss & hej 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: