Sol sol sol


Gud vad jag älskar våren!
Känner mig mycket piggare & gladare & jag måste säga att det verkar ge samma effekt på folk i omgivningen oxå , hajv fajv !! 

Jobbat & slitit i vanlig ordning , det har varit en rörig men bra dag , jobbar ju med världens bästa människor , och tillsammans löser vi alla olika situationer! Finisar. 

Maken var hemma tidigare idag , för han skulle åka & jobba igen sen , så jag kunde spring ut till gymet tidigare än tänkt & där körde jag ett ap-bra pass , svetten flöda , benen vek sig nästan & min rumpa ska vi inte ens snacka om! Och idag kom den , känslan jag väntat på : jag har bokstavligen LÄNGTAT efter detta pass hela dagen :D jag har LÄNGTAT efter att få styrketräna , som jag har väntat på att få känna såhär , så jäkla najs :D nu börjar det bli rutin & riktigt kul !!!!! 

Nu måste jag ta tag i kostbiten på riktig bara , vissa dagar kommer jag inte ens i närheten av kalorimängden jag behöver för att få resultat , medans andra dagar så överstrider jag mängden massor .. Hur svårt ska det vara lixom! Idag har jag ätit som en mus , har inte varit hungrig eller så har jag antingen inte haft tid , eller så har jag glömt att äta , dagen började bra med en rejäl portion gröt , bra start , sen kom jag på mig själv strax innan jag slutade jobba att jag inte ätit , så jag tröck i mig 2 smörgåsrån , hemma blev det en kvarg & en banan , ja jag är alltså inte i närheten av det jag behöver , så vad gör man ? Jo man sätter sig på köksbänken & äter en halv burk jordnötssmör , haha!!! Men nu mår jag illa , haha! Medans jag igår åt både pizza & ostbågar , vilken fin balans vaaaa ???? Vissa dagar alltså , men imorgon ska bli bättre , skärpning ! Blir så less på mig själv !!

Imorgon är barnen lediga med sin pappa , medans jag jobbar :) 


Nu har jag en date , så bye bye !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: