Solarieöarna & projekt


Det blev en tripp till Enköping föratt prova på ett dropin solarium där & JÄKLAR vilken skillnad på kvalité , inte föratt jag är nått proffs på sånt , men vilken jäkla skillnad! Fanns fler rum att välja mellan :

Jag unnade mig detta :


Det ingick musik & ansiktsblås , och det var en grym skillnad vid troskanten efter , så där blir det fler gånger :) där kan man snacka 15 minuters egentid! Man har ju lixom inget annat val än att slappna av & det var precis vad jag gjorde , i hela 15 minuter = guld värt för en småbarnsförälder!

När vi kom hem igen fick jag fint packa ihop dom stora barnen och åka igen , denna gång till Uppsala , då BÄGGE barnen glömt sina gummistövlar på fritid , inte så nöjd mamma , men TACK GODE GUD för Ica maxi <3 köpte nya stövlar åt dom & åkte hem igen! 

Och där kom det , mitt projekt jag klurat på i Davids rum , pappan nappade direkt & vips så var vi igång : 


Alla som känner mig vet ju att jag har en viss förkärlek till allt som har med expedithyllor att göra , så idén om att bygga säng på sådana var nog inte så dum ändå , då pappan i vanlig ordning löste bilden i mitt huvud & gjorde den till verklighet , Davids rum är så himla litet & svårplanerat , så detta kändes så himla rätt & jag råkar veta att skrivbordet han har önskat sig i present när han fyller år redan är inköpt & väntar på att få flytta in i hans rum , och det hade aldrig fått plats annars , men check this out : 


Blev så jävla bra ju!
Nu ska bara andra sidan planerad & möbleras , tvn ska upp på väggen istället & skrivbordet ska in osv .. Kommer bli awsome :D

Nu lär jag sova , klockan ringer tidigt , pappan & sonen ska iväg med Jimmy & Riwer till masinexpo imorgon & jag tar tjejerna hem till mina föräldrar & myser , vill inte fladdra runt med Svea när hon inte är pigg , men mormor & morfar ville så gärna träffa barnen , och är väl informerade om att hon är sjuk , men ville ändå att vi skulle komma , så där ska vi spendera dagen <3 



Puss puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: