Söndag igen..


Avslutar en intensiv helg !

I fredags efter jobb , träning & solning , lämnade vi Saga hos hennes klasskompis , sen åkte jag , pappan & minstingen till pizzerian & käkade middag , himla mysigt att få rå om Svea lite extra , märktes att hon uppskattade all uppmärksam , sen blev det Ica & Svea valde glass , så vi for hem & bäddade ner oss i soffan under filtar & år glass sen , hon fick vara uppe på övertid & röjde rejält ;) 

På lördagsmorgonen for pappan & hämtade hem Saga , David åkte med sin kompis som han sovit hos & hans pappa till Enköping och bowlade, dom hade haft riktigt roligt :) 

Sen blev vi med 3 extra barn från igår fm tills idag på em! David hade klasskompisen han sov hos & hans lillebror här & Saga Hade en klasskompis hon med! Enormt nöjda barn , galet , vad kul dom har haft & alla har lekt kanonfint & uppförde sig exemplariskt! Dom har verkligen haft en kanon helg ! Mammas fina hjärtan !

Jag avvek en stund imorse föratt kicka igång dagen med en Pw , skulle enligt schemat styrketräna idag , men har sjukt ont i insida lår , efter träningen i fredags , så jag sket i det , haha!

Sen efter promenad & dusch så har jag passar upp på barnen & deras önskemål, försett dom med  lunch , mellis , middag , dom har pysslat , lekt med experiment , hoppat studsmatta , sminkat sig osv osv , listan kan göras lång ! 



Efter nattning av minstingen så kom svärmor hit & gjorde läxa med Saga & mös med henne & David , så jag & pappan kunde passa på att få lite egentid , i form av en mysig promenad , underbart väder , vacker natur , fågelkvitter , skratt & diskutera hej vilt , himla välbehövligt , och väldigt mysigt <3 man tar dom stunder man får !!

Nu ligger vi nyduschade & nerbäddade! Klockorna ringer oförskämt tidigt imorgon , så vi lär sova nu!

Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: