TheOneAndOnly


Ligger nerbäddad , i sängen framför tvn , småglor på TV4 nyheterna , med en kopp kaffe & inväntar John blund.  Maken jobbar över nästan varje dag denna vecka , han kommer hem mellan passen en timme eller två föratt umgås med barnen & så jag kan träna ! 


Så sjukt frustrerad , eftersom att jag har lite halsont som inte vill ge med sig , så får jag ju inte styrketräna :( promenader & lättare kondition är helt OK , men styrka är no no ifall jag har en infektion i kroppen som lurar, och detta gör mig så jäkla frustrerad , har ju världens flyt med träningen just nu , klart som FAN att nått ska dumma sig då! Så idag blev det crosstrainern igen , hade hellre gått ut i gymet & kört styrka , men får gilla läget & ge 200% såfort halsen är bra !!!!!! 

 Känner att jag är så sjukt jävla bitter just nu , sur som en citron & hugger mot allt & alla .. Tänk vad påverkad man kan bli av rubbningar i vardagen , i mitt fall träningen .. Känns som ett misslyckande , har ju mitt schema jag vill följa!! Gaaaah ... 

Svea har haltat sen personalen väckte henne efter middagsluren på dagis idag , jätteskumt :-/ hon är inte ledsen , men går jättekonstigt & vill inte riktigt stödja ordentligt på benen , hade det varit växtvärk så hade hon ju varit på dåligt  humör , vilket hon absolut inte är , hon är pigg & glad , men går konstigt .. Personalen lovade att uppdatera mig under morgondagen ifall det fortsätter , då får jag vända mig till vc & sen vad dom kan göra! 

Idag började fotbollen för lilleman igen! Nöjd kille vill jag påpeka, fotboll är verkligen hans grej , nästa Zlatan ;) haha! 



Känner mig som sagt bitter , har varken lust eller ork till nått alls , är så sjukt jävla trött hela tiden. Skulle behöva komma bort en vecka känner jag , supa som en fjortis & glömma tid & rum , bara släppa allt ansvar & ha riktigt kul .. Sova halva dagarna & roa mig den andra halvan! 


Jaha , en kopp kaffe till & sen sova !

Godnatt 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: