Underbara fredag <3


En bättre fredag!

Sjukt nöjd med dagen.
En härlig arbetsdag , lunch i solen & massa skratt. Sen gick jag till gymet , fick till 45 min på crosstrainern & 30 min styrka , enbart armar dock , men tar igen det på söndag! 

Efter det blev det en dusch & sen for jag & solade , sjukt skönt. Väl hemma så stod middagen på bordet , blev tacos idag igen , ledsnar aldrig :D  smälte maten en stund & sen blev det en promenad på en timme med brudarna <3 

Sen blev det altanhäng & mys , dom åkte nyss och nu sitter jag & maken i soffan med en 200g marabou kaka ;) det ska vara gött att leva! 

En helt perfekt fredag! 

Imorgonbitti kickar vi igång lördagen med ännu en promenad & därefter väntar åter igen fullt ös som alltid på helgerna ! Saga ska på två kalas , maken ska mecka , och sånt , så lördagen kommer nog att försvinna i ett nafs ;) 

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag placera mitt ass i sängen framför tvn istället !! 

Herrå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: