Alice <3



nu är det dax för oss alla som har möljigheten att göra det vi kan för dom barn som inte mår lika bra som andra. På FaceBook finns det en "klubb" som jag tycker att ALLA ska bli medlem i föratt visa att vi bryr oss : Vi med STORT hjärta. Heter den, gå med. Och min svägerska har även öppnat en blogg i detta syfte att varje gång någon går in & läser den så går det några ören till forskning : www.metrobloggen.se/kardiomyopati .  Gå in & läs om hennes vardag som mamma till en hjärtsjuk liten Prinsessa. Det är min dotters kusin, min makes systerdotter, och hon betyder guld för oss. Jag hjälper till, och det kan du oxå göra, så himla enkelt, skänk en tanke bara. ett litet, litet klicka lixom. Visa att du bryr dig.


---
Gunsan

Shit.. Nu kom det en tår i mitt öga..

Älskar er..

PUBLICERAT DEN 2009-04-08 KLOCKAN 21:27:45
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: