Dagen som varit :)




Kan lätt påstå att jag har haft en underbar dag med min kära familj <3
När Saga vaknade från sin middagslur så for vi hem till Robin, Susanne & Vilmerbus :)
Där fick vi kaffe, glass & underbart sällskap, Vi satt ute hela tiden & njöt av solen. Timmarna bara for förbi, tror vi var där & lekte gärnet i typ 2 timmar eller nått. Saga & Vilmer lekte massor, vi föräldrar fikade, snackade massor med skit, och hade det allmänt bra. Tusen tack till er föratt ni gjorde vår fredag till den bästa :)

Väl hemma igen så blev det massa lek på gården.
Sen lagade jag iordning Svärmors mat hemma hos oss, då hon hade spis & köksbordet fullt av varor & ingredienser till smörgåstårtan tills imorgon då Världens Bästa Svärfar fyller 55år :) Och i och med att jag lagade hennes mat hemma hos mig så fick ju vi med mat ;) Blev lövbiff, ungstekt potatis & pepparsås. Asgott ;) Efter maten plockade jag undan & Daniel gick ut & lekte med Minibulln. Sen gjorde jag dom sällskap ute. Vi tittade på när Pappa eldade lite, Saga åkte lite skrinda & sen vart det mest hink & spadelekandes fram till nattning.  Vi gick in, nattade Mini, och sen laddade jag en maskin med tvätt, städade i köket & sopande lite. Daniel gick ut & pulade. Och nu står han i duschen, jag sitter här & väntar på att han ska bli klar så vi kan krypa under varsin filt & mysa framför tvn.

Och imorgon är det som sagt kalas för Svärfar :)
Vet inte alls vilka som kommer, men vet att det ska bjudas på smörgåstårta ;)
Själv äter jag inte det, men resten av min lilla familj gillart!
Kul för Saga att få träffa sina kusiner oxå :)
Blir säkert skitbra :)

yeah  yeah yeah ...

hörs då!


-
Maria

Ja varsågod för bilden då

PUBLICERAT DEN 2009-04-11 KLOCKAN 05:39:18
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: