...



Har försökt söva Saga sen halv 12.
Utan vidare resultat, hon ligger i vagnen, och leker med sina nappar, skriker till ibland & vill INTE komma upp när jag frågar. Och när jag kollade till henne nyss så blundade hon iallafall. Konstigt, hon höll på att somna på golvet innan jag la henne i vagnen, så trött är hon ju. Men hon verkar nöjd, och förhoppningsvis så har hon somnat, annars pallar hon inte att vara vaken till sju. Och hennes humör är INTE att leka med när hon inte har sovit middag ordentligt.  Håll tummarna nu på att hon sover.

Har iallafall hunnit plocka ur diskmaskinen, vikt tvätt, kört en maskin tvätt & haft upp den i tumlaren, och bakat småkakor. Gjorde bara vanliga mördegskakor, i hjärtform, med lite pårlsocker på. Men det funkar till kaffe. Och Saga gillar dom förhoppningsvis. Renata var förbi när Saga bråkade som mest, drack lite thé & pratade lite medans jag bakade. Hoppas hon inte tyckte jag var allt för osocial. Blir lätt det när Sagas humör inte är på topp.

oj, nu har hon vart tyst sen jag började skriva..
Har ju barnvakten på, så jag hör allt utefrån, där hon ligger, utanför matsalsfönstret.
Hmm, vågar man hoppas? Hon behöver VERKLIGEN sin middagslur.
måste kolla i fönstret, brb!!

YESYESYES, hon sover!!
Äääääntligen, med en tutte munnen, och en i vardera hand.
Underbart, nu kan jag slappna av, hoppas hon sover en stund nu, iallafall en timme.
Kanske ska passa på att damsuga & så nu?
får se om jag hittar orken.

mobilen åker på Ljudlöst nu, så ni vet.


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: