... God Kväll ...



Dagen har flytit på bra tycker jag :)
När Saga vaknade efter luren så vart det lätt lunch
- rostade mackor & jordgubbsyougurt, mumma :)
Hela lilla familjen åt tillsammans & Faster Milla gjorde oss sällskap.
Saga & hon hade plockat blåsippor till mig när jag var in en snabbis,
supervårigt, sitter nu i vattn i ett snapsglas på matsalsbordet. Jättefint.
Sen vart det ut & leka igen. och timmarna gick.
När vi gick in för dagen så bakade jag, Daniel & Saga mockarutor ;)
Och jaa - Daniel var skitduktig & hjälpte mig, Saga fick slicka slickepoten ;) Haha! 
Det var hur som helst jättemysigt. Sen var det fika, måste ju provsmaka ;)
Och efter det soffmys framför PippiLångstrump.
Och nu sover MiniBulln sen ca en timme tillbax <3


På tisdag ska jag till Mödra, dax för 30-veckors kollen.
Tiden går fort när man har kul, fast samtidigt så känns det som att det är en evighet kvar,
men vem vet .. 10 veckor kanske går fortare än vad jag tror.
Kan ju alltid hoppas. Vill ju träffa vårt 2.a underverk <3 
Lillebror <3

Nu ska jag ta en dusch, sen blir det kramkalas med maken <3 

njut av kvällen mina vänner.

herrå





- Och , taaack söta Linda för den fina kommentaren :D
Liinda

Jag saknar er <3

PUBLICERAT DEN 2009-04-05 KLOCKAN 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: