godkväll


Brorsan & hans tant for nyss härifrån.
Dom kom hit & fikade & umgicks lite, väldans trevligt.
Nu sitter jag här i soffan med Daniel & Robban, fikar lite & kollar på Sthlm-arlanda.
Saga sover sen kvart i 8 typ, fick vara uppe på övertid, och umgås lite med oss alla.
Bjöd över Daniels föräldrar på middag ikväll, maten vart faktiskt riktigt god, lyckades med rörorna jag gjorde :) Kul när det är första gången. Tidigare idag så for jag, Renata & barnen ner till byn, föratt handla, och föratt ta varsina glassar i det fina vädret. Massa mysigt ju :) Har vart skönt att träffa lite folk idag, och inte bara prata i telefonen, känns som att jag har bott i den senaste dagarna. Tills igår, då jag kände att det tog stopp, orkade helt enkelt inte. Men så är det ibland.

Uppdaterar kanske mer sen.
ska vara så social som jag orkar nu


puss&heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: