Kalla onsdag


burr, kallt som attans ute, blivit grymt bortskämd med sol & vår på senaste ju.
jaja, hur som helst så är jag hemma nu, lämnade Saga på dagis, försökte tigga en puss av henne innan jag skulle gå, men hon bara skrattade åt mig & sprang till sina kompisar, haha, sötnöten. Hon är snorig igen, men fortfarande pigg, så jag & personalen tyckte att hon skulle vara på dagis & försöka orka en hel dag, hoppas det går bra. Förra veckan gick hon ju bara en dag, och hon behöver slippa mig & leka av sig lite på annat håll. Efter dagis gick jag till macken & köpte en kaffe, i väntan på att ica skulle öppna kl 9. Stod ute & frös som fan, tur att jag fick lite varm java i kroppen iallafall ;) Kaffe is the shit :P Jag funkar inte utan det. När ica öppnade så kom Renata & Najko, dom skulle oxa handla, så jag fick sällis ;) Köpte bröd, vindruvor, påskmust & ett paket päronsplit till Saga, och ett paket glass till mig som jag ska goffa idag ;) hihii, Saga kommer bli superglad när hon ser att vi har glass hemma. Mammas fina tjej.  Fick skjuts hem av min snälla granne sen, thanx :D

Sitter hemma nu iallafall...
Och tanken slog mig : att idag är en vecka sen & en dag.
Tiden har gått så fort, och jag fattar fortfarande inte..
Inget samtal, inget sms, ingenting...
Du fattas mig Peter!





jo, ska ta det lungt nu.
och eventuellt ta en svängom med damsugaren sen.
tror att telefonen åker på ljudlöst ett tag...
lär visa sig!



tjatja
-
-
-
Gunsan

Nu börjar solen titta fram, lovade i ett svagt ögonblick igår att vi skulle till lekpark o leka så nu bär det av mot Enköping. Hoppas du får en lugn o skön dag.

PUBLICERAT DEN 2009-04-08 KLOCKAN 10:50:46
BLOGG: http://gunsanplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: