Dagen i bilder ;)


Åkte som sagt till syster med familj :)
Fick mysa massor med underbara lilla Karla :)
Hade det riktigt trevligt & Saga var helt gaaalen :P
Haha, det accepterades INTE att hennes mamma gullade med någon annan bebis.
Så det ska bli riktigt intressant sen när Lillebror kommer, hur hon kommer reagera, men jag är inställd på ett rent helvete det första månaderna, känns bäst så, hah. Måste ju vara förberedd. Hade det riktigt bra hos dom iallafall, och Saga var på bra humör såfort jag INTE hade bebis i famnen ;) 

Väl hemma igen så grillade vi kött & åt potatissallad till det.
Sjukt gott & är sjukt mätt, snart kommer svärisarna & bjussar på friktsallad med glass, hah.
Får se hur man ska orka få i sig det, gulligt av dom att komma hit & bjuda på det, i var egentligen ditbjudna, men Saga sover ju för natten, så dom kommer hit istället.  

Nu kom Camilla & Tommy, så jag ska vara social.
skriver mera sen, hade massor i huvudet, men allt försvann, hah!

BILDER.BILDER.BILDER.
 
Så underbart fin <3



Min vackra syster & systerdotter <3



Vackra unge <3



En riktigt stolt mormor med sin färskaste dotterdotter <3



Världens stoltaste MOSTER med sötnöten <3



Och magen i vecka 31 :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: