Valborg :)


Idag är det Valborg, vilket innebär forsränning, fjortisfyllor & bränder ;)
Jo, för många ser dagen ut på det sättet, för min del så blir det att lämna Saga på dagis om en stund, sen åka hem & dona lite, tills det är dax att hämta fröken igen, se blir det massor med utelek i det fina vädret & ikväll när Pappa Daniel kommer hem från jobbet så blir det att grilla hamburgare & mysa lite med Daniels föräldrar :) En alldeles perfekt dag tror jag att det blir, väldigt lugn, precis såsom vi vill ha det. Får se om vi vågar tutta på våran brännhög eller inte, tror det är för torrt ute tyvärr.

Nu sitter jag & Saga i soffan & kollar på PokéMon medans jag ringer Renata var 5e minut & väcker henne, hah, hon var svårväckt idag ;) Saga åt frukost för ca 20 min sen & sen dess har vi lekt massor. Ska snart klä på henne & gå ut, så får hon leka medans jag plockar i vagnen i bilen & så. Och väntar in Renata & barnen :)

nää, dax att ringa igen :)
hörs när jag kommer hem igen.


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: