BLÄÄÄÄÄÄ!!



är lite ledsen i ögat just nu, lämnade min älskade prinsessa på dagis nu på morgonen, efter att ha fått njuta av hennes sällskap i 8 veckor. Det är så tomt hemma, visst har ju David, min lilla prins, men min Saga då :( Saknar henne massor, och hon var lite vilsen & ledsen när jag lämnade henne, jag fick INTE gå, utan att hon fått pussat brorsan hejdå <3

David ligger i babysittern & hickar, jag ska dricka mitt morgonkaffe & försöka få i mig en macka. Bakade daimkakor igårkväll, en sån måste jag ju provsmaka under dagens gång oxå ;) Idag ska jag & David gör så lite som möjligt. Damsög imorse när barnen sov, innan jag väckte dom. Och diskmaskinen är utplockad, men det finns alltid något att pyssla med i detta hem, fast idag ska jag mest bara slappa. Huvudet värker lite, men beror nog på kaffebristen i kroppen ;)

Ikväll blir det grillat, med Arvid & Sofie :)
kycklingfilé, kotletter, potatis & pommes.. mmm
Lyckosten Daniel slipper laga maten, utan behöver bara komma hem, slå sig ner & äta <3
blir nog en bra dag :)

nu ska jag lägga mig på golvet, på en filt med David & mysa lite under hans gym ;)



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: