DAGENS ;)


  • ÄNNU EN DAGENS ;)



  • Svart t-shirt från HM
  • Svarta adidasbrallor (100år gamla)
  • rosa foppisar ;)
  • scarf-samma som igår!
  • Håret : nytvättat, fönat & plattat, spänne för luggen ;)
  • Fejset : mascara & lite eyeliner, typ!

Annars då?
Sitter och njuter av tystnaden, David sover, och Saga är på dagis, hon var ledsen imorse när jag lämnade henne, ville följa med hem igen.. :( Men sen gick hon med en fröken till sandlådan & gråtet försvann :) Sen blidde det en cigg på parkeringen med Susanne innan hon skulle lämna Vilmer på dagis :) Alltid lika trevligt, pratade av oss lite med en gång :) Åkte hem, tiggde en kopp kaffe av barnens farmor, och snackade lite innan hon for & jobbade. Väl hemma igen, så bryggde jag en kanna kaffe, är inne på min 3.e kopp, och ska snart börja plocka lite, innan David vaknar & vill ha mat! sen blir det mys med honom, innan det är dax att fara & hämta Prinsessan på dagis <3

middag : fläskottletter, gräddsås & potatis, tror jag!


nu ska jag kolla in Susannes blogg, och hennes "dagens" ;)

heppåer!

Sussa

Kirrat baby ;)

PUBLICERAT DEN 2009-08-13 KLOCKAN 13:50:20
BLOGG: http://gangstar.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: