härliga tordag :)



Underbara torsdag <3
Vaknade vid kvart i 6 av att klockan ringde, Väckte Pappan, pussades lite med honom, och sen gick vi upp, drog på oss kläder & jag fejset ;) Rökte en cigg med honom medans han väntade på sin bror. Dom åkte & jobbade, jag gick in och fixade kaffe, drack 2 koppar & vid 06.40 fick jag väcka David, som somnade vid 20.30 igårkväll. Föratt hinna amma honom innan det var dax att väcka Saga :) När det var dax för det, så var hon på kanonhumör :) Hjälpte henne att klä på henne, kissade på pottan 2 ggr, käkade frulle, och se promenerade vi över till barnens snälla framor som körde oss till dagis :)) TACK SNÄLLA! gick jättebra att lämna Saga idag, hon sprang till sandlådan & stal en spade av en liten kille, sen lektes det förfullt ;) haha! (obs : pojken tog en annan spade istället, och var inte ledsen, PLUS att jag sa till henne) Pussades & vinkades hejdå & gick därifrån. Väl hemma igen så har jag hunnit damsuga, vikt tvätt, kört igång en maskin tvätt, plockat ur diskmaskinen & druckit änuu mera kaffe! Duktig idiot ;)

Nu ska jag ta upp min fina son, som ligger under gymet & leker, känner mig lite kelsjuk.

Hoppas alla andra får en lika trevlig dag som jag har haft hittills.
Njut av vädret, av varandra & av det ni ska pyssla med idag!




♥ Alice : Saga & David skicka MASSOR med pussar & kramar till dig ♥
Gunsan

Är övertygad om att Alice kramas tillbaks och pussas:)

PUBLICERAT DEN 2009-08-20 KLOCKAN 14:05:18
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: