impulsiva :D



Jodå, husvagnen är färdigpackad & diiiirekt efter min efterkontroll på mvc imorgon vid 2-tiden så styr vi mot Campingen på Rullsand :) Lite impulsivt så lixom, blev lagom sugna efter ett mms från Helene & Alle : en bild på en öl & texten : sugen? när kommer ni & hälsar på ;) Då bestämde vi oss föratt fråga svägerskan om vi fick låna deras vagn under helgen , och det fick vi :) Ska bli sjukt underbart att komma iväg, mysa med familjen, sola, bada, grilla & bara ha det bra :)

Jag & barnen åkte till IKEA idag med deras farmor. Fyndade ganska mkt - täcke, kuddar, värmeljus, handukar, 3 kastruller, och lite krimskrams :) Avslutade på maxi, där jag handlade upp blöjor till bägge barnen, mat till helgen, lite onyttigheter, och sånt. Väl hemma igen så sov barnen middag & jag och Daniel började packa lite smått. Kl.16 bar det iväg in till uppsala igen, mötte upp Suz & åt middag på Subway, sen mötte vi upp Camilla,  Och Suz piercade sig :) Hon var jätteduktig verkligen :) Blev en sväng in på HM oxå, fyndade en klänning & ett par leggings, som jag självklart drog en maska i direkt när jag provade dom hemma :( men klänningen satt bra iallafall.

Väl hemma igen så lekte Saga & Alice skiten ur varandra, båda var uppe på övertid & busade gärnet :)) Under tiden så fick jag & Daniel oss en lektion om hur vagnen funkar :) Tusen tack föratt vi får låna den :)

Innan nattning så duschade Pappan Mini, och Mamman badade Pytte!
Rena fina ungar <3 Mini däckade direkt, utslagen ;) haha, Pytte somnade strax därefter, utan att äta sitt sista mål för natten. Väckte han för nån timme sen föratt patta lite, men han somnade om igen efter 5 min, får se när han tänker vakna & vilja käka då!

jo, nu är jag dödstrött & kroppen skriker efter sömn.
så GODNATT på er.

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: