jag älskart ;)




Faaan vad jag älskar detta liv, husvagnscamping var verkligen våran grej kan jag lova. Hela familjen är så glada, nöjda & fridfulla. Faktiskt första gången EVER som jag bor i husvagn, om man bortser från att sova i förtält, vilket oxå var mysigt, men det slår inte det här lixom. Saga & David har vart så otroligt (förvånadsvärt) snlla & glada hela tiden. Vi vill verkligen inte åka hem imorgon, vi vill vara kvar hela nästa vcka, men det går inte, för Daniel börjar jobba på måndag & Saga börjar dagis igen på tisdag :(

Båda barnen sover för natten & Pappan är iväg & diskar lite.
Själv sitter jag i förtältet med lite tända myggljus, och ett glas bubbelvatten.
Imorgon efter frukosten ska vi packa ihop allt så vi är redo för avfärd efter lunch typ..
Men innan vi åker så ska vi spendera några timmar på stranden & äta lunch, efter det puttrar vi hemåt igen :( Fördelen med att komma hem är ju att jag (smartass) faktiskt röjde som satan hemma innan vi for, så vi kommer hem till ett rent fint hus :) behöver bara tvätta kläder, och städa vagnen när vi kommit hem :) LOVLEY!

Snart kommer pappan tillbax & då ska vi sitta & mysa i förtältet.
Glo på folk, snacka skit, och kanske spela lite kort :)

Älskar min man & våra barn mest av allt.
Dom är dom mest perfektaste människorna jag vet.
Är så lyckligt lottad, med den finaste familjen som finns <3
underbara, vackraste & bästaste <3

nästa månad blir min lilla bebis
TVÅ HELA ÅR!!!!!
kan inte fatta, att hon har blivit så stor :/ kalas ska hon få, för hela slanten <3 mammas fina tjej. Hon pratar hela tiden, nya ord & meningar kommer i princip varje dag! Hon har pappas humör & mammas starka vilja, mina kinder & ögon, Pappas ansiktdrag & mun.. fina unge. PERFEKTA unge. älskade unge..


nu kommer pappan, så BYEBYE THEN !

eleonor

hej gumman

jag håller med att husvagn är livet :)

måste ses nått å prata lite skit

PUBLICERAT DEN 2009-08-10 KLOCKAN 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: