jag gillart ;)

  • ONSDAGKVÄLL!
  • Barnen sover som grisar!
  • Mamman goffar glass!
  • Pappan jobbar i bärby!
  • njuter av tystnaden!


  •  
  • Imorgon ringer klockan 05.30! så jag ska hinna göra mig iordning för dagen, och hinna få i mig lite morgonkaffe & några cigg. Sen väcka David, tanka i han massa käk, klä på honom, och sen väcka Saga, klä på henne, ge henne frukost, ge David en slurk till, springa till bussen, hinna till dagis, lämna Saga, hinna med nästa buss, åka hem, äta frukost, dricka kaffe, städa, tvätta, plocka, leka med David, tanka David, sitta en sväng vid datorn, springa till bussen, hämta Saga på dagis, hinna med bussen hem, fixa mellis till Saga, dricka kaffe, leka med Saga, tanka David, leka mer med Saga, laga middag, leka med Saga, vänta in Pappan, äta middag, mysa med barnen, duscha Saga, bada David, natta Saga, tanka David, natta David, slänga mig på soffan, mysa med Pappan, kolla på tv, natta pappan & mig, sova & vakna dagen efter!!!! 

ojj, ja, så ser mina dagar ut ;)
haha, kul va?


GODNATT!








eleonor

hej oj jag har glömt hur de va stressigt

för står om du hinner bara familjen

kram

PUBLICERAT DEN 2009-08-14 KLOCKAN 00:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: