torsdag



Idag är det torsdag & Saga ledig från dagis idag ,
då hon går på måndagen istället, för då ska dom fotograferas :)
Så vi har en riktig mysdag istället :)

Vi kom alldeles nyss hem från Veronica & barnen, vi gick dit efter frukosten, barnen har lekt MUSTEN ur varandra, vi mammor har pimplat kaffe & lagat lunch ihop, blidde korvstroganoff med ris, asgott :) Hade verkligen supertrevligt, det var ju ett tag sen vi gjorde nått sånt ihop! Blir så ibland :) Barnen var skitnöjda & levde rövare, heeelt galna små huliganer ;) haha! Saga däckade diiiiirekt när vi kom hem, och David sover fortfarande, han somnade påvägen dit ;) Så han lär ju vakna snart & vara råhungrig :) Nu sitter jag & väntar på att kaffet ska bli klart & då ska jag ut & sätta mig på trappen med en kopp & en cigg :) jag gillart iallafall ;) Får väl se vad resten av dagen bjuder på :)

Igår eftermiddag fick jag finbesök av my lady Emelie & hennes rara dotter Emilia :)
PappaMattias, min bror & svägerska for till Katrineholm föratt köpa en bil till M & E och då passade fröknarna på att hoppa av här & spendera dagen & kvällen med mig & barnen :) MYSMYSMYS <3 Jag bjöd på middag, smördegsinbakad fläskfilé med potatisgratäng & pepparsås :) ASGOTT! Och sen bestod kvällen av att gorma & gasta på min odåga till dotter, som var heeelt odräglig! jäkla sötunge, som var såååå sur ;) hah! Allvarligt, hon var verkligen helt upp&ner, och inget dög, hon slogs & skrek & var allmänt missnöjd! Menmen, alla har vi våra dåliga dagar & jag fick verkligen känna på hur det är att vara 2 -barnsmamma ;) haha! MEN.. klockan sju blev det tyst i huset :)) Saga somnade ganska direkt efter att jag la henne. Och David somnade 45 min senare! Så då kunde jag ge Emelie & Emilia ALL min uppmärksamhet <3 lovley :) En välbehövlig kväll för oss bägge !

nu : kaffe, cigg, vika tvätt, plocka lite, damsug & vänta in att Lilleman ska vakna :)


heeeeejdåååå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: