Äntligen Fredag!


Natten har väl varit OK, David vaknade ett x-antal ggr, ville ha nappen & mat en gång.. Fattar inte riktigt, från att ha sovit relativt bra på nätterna, till detta!! Är det magknip? Tänder på G? ELLER ÄR HAN ENBART MISSNÖJD? jaja, såsmåningom i framtiden så kanske det går över, saknar att få sova en helt natt lixom!

Barnen sover middag.
Själv har jag magknip, för mkt bullar kanske? ;)
PappaBulln for iväg tidigare föratt hämta några lass gårdsgrus, föratt göra fint på gården. Han ville ha Saga med sig, men då hade det krockat med hennes lur tyvärr, så när hon har vaknat ska hon få åka traktor med sin Pappa, jag LOVAR! Ska klä på barnen ordentligt när dom har vaknat & vara ute nån timme & leka. Frisk luft gör oss alla gott. Ta med en termos med kaffe & en med varm choklad ut! Och en påse bullar såklart!

Min mobil lever sitt egna liv :(
Hakar upp sig, stänger av sig, och är muppig!
Häromkvällen när David vaknade, så skulle jag ringa Pappan & kolla när han skulle komma hem, med telefonjävlen ville inte funka, den hade hakat upp sig & stannade på telelistamenyn!!! Slutade med att jag fick pilla ur batteriet & sen sätta ign den igen, men tror ni det funkade?? NEEEJ! Men efter 20 min, så fick jag liv i den igen,och kunde ringa. Så håller den på dagligen nu, ibland funkar inte Svarsknappen, och mestadels så funkar inte rödaluren!!! Bajsmobil, och den ska vara typ 8-9månader gammal :/ Och Pappan tror INTE detta går på garantin heller =( Så det blir väl att packa in familjen nån gång under helgen föratt åka & köpa ny till mig! Och det värsta är, att jag vill ha en snygg, lätt, enkel & smidig mobil, men dagens mobiler är ju sjukt avancerade, och svåra :( ja, jag är otekniskt nr : 1!

nej, dricka lite mer kaffe kanske.
och vänta in maken för lite mys <3


pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: