bara föratt!

ärligt stulen av Emelie <3


1. Hur länge har vi känt varandra?

2. Vad är snyggast på mig?

3. Har du pussat mig?

4. Har du kramat mig?

5. Är vi lika?

6. Skulle du hoppa om jag hoppade?

7. Vill du träffa mig NU?

8. Vill du hålla min hand?

9. Är jag söt?

10. Skulle du kunna pussa mig?

11. Skulle du kunna krama mig?

12. Kopierar du så jag kan svara på din?

Maria

1. Sen du va liten och ville byta tidningar ;)

2. Hela du baby <3

3. Klart jag har

4. MÅNGA GÅNGER

5. På vissa sätt

6. Hade jag inte haft Kevin så är det självklart

7. Vill ALLTID träffa dig

8. Jajjamänsan

9. Sötast <3



10. JAAA

11. JAAA

12. Ingen idé för du svarar aldrig :p

PUBLICERAT DEN 2009-12-04 KLOCKAN 11:47:25
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: