Borde sova...




Borde sova, men ser detta som en chans att få umgås lite med min make, som har legat i sängen & mått skit hela dagen. Först vid halv 7 ikväll så klarade han av att kliva upp ur sängen. Så han hann ju kramas med barnen 30min iallafall =) Nu är han lite piggare, efter massa sömn, pillerknaprande & så. Passar mest på att skriva lite nu när det är reklam på filmen.

Denna dag har passerat alldeles för fort.
Vi fick ju sovmorgon till halv tio av dom underbara små liven.
Mös i soffan efter det, lekte & hade det underbart, åt frulle, duschade & vips så var barnen aströtta igen, så det var bara att lägga domför deras lurar. Sonen sov i 2 timmar & dottern väckte jag 30 min efter att hennes bror vaknat! Då sov ju deras far, så jag klädde på dom & knatade över till deras farmor som fyller år idag. Där bjöds det på glass, fikabröd & kaffe, mums! Mkt trevligt!

Väl hemma igen så bakade jag & Saga saffransmuffins med kokos & citronsaft i!
Spännande blandning faktiskt, smakade inte så tokigt om jag ska vara ärlig!
Efter det låg jag, Saga & David mestadels på golvet & lekte.
och sen vaknade deras far som sagt!

När vi hade lagt barnen för natten så for Pappan in till Uppsala till apoteket på ackis, föratt inhandla lite knark till sig själv. När han kom hem hade han mat med sin från MAX, det satt ju inte helt fel kan jag lova ;) han fick inte i sig sin mat, då han har alldeles för ont i halsen, men jag smaskade i mig min mat ;) och det smakade inte fy skam :D

nu ligger vi här i soffan.
Pappan har feberfrossa & svettas som en gris.
Han hostar som aldrig förr & har tydligen jäääävligt ont i skallen.
stackars stackars stackars...

nääh, nu ska jag ta en nattrök!


pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: