Brrr, its COLD!



Joh, kallt som faan är det, "bara" 8 minus ute ;)
Och det kan jag acceptera, OM det snart faller metervis med snö TACK!

Lämnade Saga på dagis imorse, fick skjuts av svärmor, det tackar vi för :)
Kom hem, städade lite, vek tvätt, körde igång ännu en maskin med tvätt, fattar inte att det aldrig tar slut! Sen slängde jag ihop pepparkakshuset, har ALDRIG någonsin skådat ett sånt UGLY pepphus, misslyckades totalt, men what the fuck, orkar bry sig ;) Efter det har jag donat lite, och nu sitter jag ner på mitt feta arsle & äter frukost! David har sovit sen vi kom hem från dagislämningen, ska snart väcka honom, vill ju mysa med min härliga son :)

Ikväll är jag gräsänka :)
Ska nog baka pepparkakor med Saga tror jag :)
Kan nog uppskattas, plus att tiden går lite fortare ;)
Om solen skiner lika mkt när vi kommer hem från dagis så blir det till att böka på sig massor med kläder & leka ute ett tag.. Philip vill säkert göra oss sällskap (om han kan slita sig från datorn, haha)

Saga var så söt imorse, hon & Pappan köpte ju blöjor till henne igår, och då bad jag honom köpa sammalika som Thea hade sist vi träffade henne, huggies, pottytraining - med rosa prinsessor på ;) Och imrose när jag satte på henne en blöja (efterssom att vi skulle åka bil) så utrbrister hon : det är theas blöja, inte Sagas, det är Theas!!! hahaha, fatta vilket minne ungar har ;) haha! förklarade då att Saga & Thea har likadana blöjor, och efter ett tag gick hon med på det, haha! Saga saknar sin Thea <3

JUSSDE : Saga har lärt sig räkna upp til 7!!!! duktiga hon, ska träna på 8,9.10 när hon kommer hem :))) min lilla tjej, som (detta tar i att säga) börjar bli stooor!!

nääh, dansa en sväng kanske?
Med damsugaren dårå ;)


pussheej
emmelie

Thea saknar Saga också <3

PUBLICERAT DEN 2009-12-03 KLOCKAN 22:54:47
BLOGG: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: