Dan före Dopparedan :)



Natten har varit som alla andra nätter, men innan denna natt, så har man ju lärt sig att acceptera & gilla läget, bara att kliva upp lixom.. med INATT, så fick alla dessa tankar mig att må skit. Stod & tittade på honom en av gångerna han somnade, och kände nästan ilska gemntemot mig själv, den lilla stackaren har massa massa ont, och här har JAG gått & gnällt en längre tid över att JAG inte fått sova.. fiifaan!

Saga sitter här bredvid mig & ritar massa teckningar!
Sen ska vi måla med vattenfärger & göra lite fina målningar att ge mormor, morfar, farmor & farfar i julklapp då vi enbart köper julklappar till våra egna barn. Men en teckning ska dom få ;) (farmor!! spela förvånad när du får teckningen av Saga, då jag vet att du läser min blogg, haha) David slumrade till en stund, snart dax att väcka honom & ge pencilin & frukost!  Saga & jag väntar på att jag ska hitta lite ork till att slå på en kanna kaffe. Sen blir det frulle för oss med.

Det har snöat massor inatt :)
Funderar på att gå ut med barnen sen när dom sovit middag.
Åka lite pulka & göra nån snögubbe :)

Fatta att IMORGON är det JULAFTON!
Min älskade dotter ska få fira sin 3.e jul & min älskade son sin allra 1.a :)
Vilken känsla, all kärlek som bara surrar runt runt runt <3
Detta, kommer bli en GOOOOD JUL!


nej, frukost med Prinsessan var det :)


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: