elda elda elda

Japp, det precis vad jag gör just nu & har gjort hela förmiddagen.
Går knappt att vara i köket, säkert 28-29 grader där inne, men slutar jag elda så blir det svinkallt diiiirekt, så vad har jag för val, hellre skitvarmt, än skitkallt!

Pappan blev utringd vid 7 imorse, så jag hoppa upp ur sängen & slängde mig i duschen innan han for. Sen har jag underhållt huliganerna så gott jag har kunnat! La dom för deras lurar kl 11, och dom sover fortfarande. Har passat på att städa, bädda rent i sängen, & tvättar förfullt! Alla dessa tråkiga måsten, men vafan, nån måste gört!

Meningen är att vi ska på 2-årskalas idag!
Lilla Elliott fyller år -  GRATTIS TILL DIG LILLA GUBBEN!
Men det är bara OM Pappan kommer hem skapligt, blir han sen, så fick vi komma imorgon & fira honom. Hoppas han blir klar snart, så vi kan åka idag, Saga behöver leka av sig, och jag behöver umgås med VUXNA människor, hahaha!!!

David har sovitsom en kratta inatt, tänderna som spökar, han är svullen & tuggar på ALLT, stackarn. Så det blidde inte många timmars sömn inatt tyvärr. Men sånt är livet!

Nej, nu ska jag slänga ihop nån lunch till Saga, så det finns klart när hon vaknar!

byebye sugarpie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: