Fniss fniss



hihii, jag har ju LÄTT världens mest klockrena dotter ;)
Vid middagsbordet utbrister hon : PAPPA VILL HA BÄRS! haha, jäkla sötnöt.
PappaBulln fick det inspelat på mobilen, då vi bad henne upprepa det, ska kolla om man på något sätt kan lägga upp ljudet på bloggen. Så ni får höra lixom :P underbara unge <3

Ligger nerbäddad i soffan med Pappan, under hans täcke.
Mys, synd bara att han har somnat, men det gör inget, slocknar snart jag med.
Startade mest upp datorn föratt läsa svägerskans blogg, om hennes dotter som har fått nytt hjärta. Vill veta hur allt går, kollar hennes blogg sjukt många ggr per dag, föratt hålla mig & familjen uppdaterad om den Modiga, duktiga, & underbara lilla Alice <3 Och jag beundrar hennes föräldrar grymt mkt, ingen kan sätta sig in i deras sits, dom är så otroligt starka.

imorgon packar vi in hela familjen för en trip in till Uppsala.
Hämtar upp barnens mormor & åker på shoppingtur :)
ska bli mysigt som attans, och har vi tur så gör syster & hennes fina dotter oss sällskap.

nääh, skiter i det här.

nattinatti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: