gissa vaad!


GISSA VAAD!!
Gissa vem som har fått sovit hela natten ;)
Älskade lilla bebis, vad du gör mamma glaaad & pigg när du sover ordentligt ♥
Med ETT litet undantag på 5 min, Då PappaBulln kom hem efter kl 23.30 nångång, och det ringde på hans mobil vid 01-tiden, då det var dax för honom att åka igen, David vaknade alltså av Pappans telefon (som pappan i vanlig ordning inte hörde själv). Utvilad igen med andra ord :)

Ja, PappaBulln hade ju snöröjning inatt, han var hemma vid 23.30 första vändan, och ringdes ut vid 01-tiden igen, sen kom han inte hem någe mer, för kl 7 imorse infann han sig på jobbet.. Så knappt 2 timmar har han sovit alltså. Men han är INTE den som gnäller kan jag lova, ordning & reda, man ställer upp för varandra osv! Min fina make, alla borde ha en lika perfekt, hjälpsam & omtänksam karl som jag har ♥

Morgonen då?
David & jag klev upp vid kl 6, klädde oss, lekte & fixade.
Kl 7 väckte jag min vackra dotter, hon klädde på sig, åt frukost & lekte.
Lämnade henne på dagis, och åkte hem igen. David sover, och jag har MILJONER saker som jag MÅSTE ta itur med.. men orken då? Fastnar här som vanligt, fast jag verkligen inte har tid med detta. Hämtar Saga vid halv 2, hon går egentligen sin sista dag imorgon, innan jullovet, men jag tänkte att hon får säga godjul & gott nytt år idag redan. Och spenderar morgondagen hemma hos barnen mormor imorgon istället. Mormor ska till läkaren och sånt, och istället föratt stressa hem sen föratt hämta Skruttungen så kan hon få vara ledig, morfar slutar tidigt, så det blir mkt lek, bus & mys imorgon. Och Pappan hämtar upp oss efter jobbet imorgon, underbara han ! så får det bli. Mamma-barn-mormor-morfar-dag helt enkelt :) Händer alldeles för sällan tyvärr!

nej, börja med tvätten, ta itu med disken, damsugningen, damma, fixa & trixa.
BYTA NÅN?


hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: