Goddagens Goddagens!


Snart är det NyÅrsAfton, fatta att vi snart går in i år 2010.
Och satan i gatan vilket kanonår det ska bli, kommer blir dunder!
David börjar på dagis i höst, jag ska söka jobb hela sommaren & om jag har tur, så kanske kanske kanske nån dum jävel anställer mig ;) Haha! Skämt åsido, men jag ser verkligen fram emot att börja jobba! Ocj jag är villig att jobba med princip VAD SOM HELST, bara det funkar med barnens dagistider. Gör ALLT föratt kunna bidra ekonomiskt hemma. Mina barn ska få allt dom behöver ha, och om jag inte får ett jobb, så kommer det bli TAJT, med bara en inkomst! uscha uscha! Men det löser sig nog..

Sitter & planerar NyÅrsAfton.
Kommer bli supermysigt, lungt, men mysigt!
Om det blir som jag har planerat så blir vi 15-20 personer.
Vi ska åka & handla massa snask, & sånt imorgon tänkte vi.
Jag kommer vara nykter, då vi har David hemma, Saga sover hos sin mormor & morfar! PappaBulln & alla andra ska pimpla bärs, och jag ska leka Värdinna ;) haha! Men fatta vad SKÖNT att slippa vara bakis dagen efter, jag ska ju åka & hämta Saga i Uppsala då & så. Kommer bli en kanonkväll, känner det på mig :)

Barnen sover middag & jag har städat, damugit, tvättar & kört igång diskmaskinen!
ska dricka lite kaffe nu & vänta på att barnen vaknar, ville typ bara säga HEJ!


hejhej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: